מערות אפקה- טיול אורבני

מכירים את זה שאתם מחפשים משהו בבית ואחרי שהפכתם את בערך את כולו, שאלתם את כל העולם, התחלתם כבר לעשות פרצופים לחשודים באשמת ההיעלמות והרגשתם לגמרי הופלס ופתאום- אתם מגלים שהוא היה כל הזמן הזה ממש כאן, חיכה בשקט מתחת לאף שלכם?

אז יש גם מקומות כאלה.

את כל שנות הילדות המובחרות שלי העברתי בתל אביב- יצאתי לטיולים שנתיים עם הכיתה, למחנות קיץ עם הצופים, לטיולי משפחות עם ההורים, וכל הזמן הזה, מלאנתה שנים- אף פעם לא ידעתי על קיומן של מערות אפקה שפשוט היו שם, ממש מתחת לאף.

אז תרשו לי לנצל את במת הבלוג ולתקן דרך הפוסט עוול של שנים- מקווה שהמערות יסלחו לי, כי באמת מדובר במקום ממש חביב ואם נפלתם על יום נעים כזה עם בריזה- ממליצה בחום ללכת עם הילדודס לדגום אותו. הכיף מובטח!

איפה? למה? כמה?

המסלול קליל, מישורי ומתאים להליכה עם ילדודס. פחות הייתי ממליצה על עגלה כי יש חלקים שמשלבים אבנים וירידה למערות, אבל בהחלט אפשר לעשות אותו עם מנשא בכיף.

הוא אורך קצת יותר משני קילומטר, אבל ממש לא חייבים לעשות את כולו- כל אחד יכול לבחור מתי לעשות אחורה פנה, השביל מסודר ונוח.

פרחי שום שמצאנו בצד השביל

https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-2744581120179240

יש כמה וכמה מערות וכיף לחפש אותן- מניסיון, הילדים ממש מתלהבים כשהם מגלים כניסה סודית פתאום. יש מערות שממש אפשר להיכנס אליהן ואחרות פשוט מרתקות גם בלי לדגום את הבפנוכו שלהן.

כן חשוב לדעת שהשביל לא מוצל- אז קחו בחשבון להצטייד בכובע, קרם הגנה ומים כשחם ובמגפיים כשרטוב ובוצי.

אם בא לכם להמשיך בטיול- וכדאי לכם, ממש בסוף שביל המערות אפשר להמשיך לכיוון צפון, לאזור שנקרא "נחל אחיה" או לכיוון מערב, שיוביל אתכם לחורשת אקליפטוס מגניבה מאוד שמסתירה בתוכה המון הפתעות כמו גן שעשועים מאולתר וצבעוני וכמה נדנדות שתלויות מהעצים. אם המשכתם לכיוון החורשה- הליכה לאורכה תוביל אתכם חזרה לכיוון נקודת ההתחלה.

אוצרות שמגלים כשנכנסים לחושות אקליפטוס

איך מגיעים?

רושמים ב- WAZE "יחיאל דב דרזנר 95, תל אביב (רמת אביב ג) וחונים ברחוב. הליכה של כמה דקות לאורך השביל שמתחיל בסוף הרחוב ואתם שם!

הכניסה חינמית, אפשר להגיע גם עם כלבים (יש גינת כלבים ליד החורשה).

אז יאללה, איימן ותהנו, תעשו חיים, ממליצה מניסיון לחשוב לפני גם על איזה צ'יזבט או סיפור שיכניס לאווירה.


בלי קשר וגם הרבה עם, הכי מתרגשת להזמין אתכם להצטרף לבייבי החדש שלי- מועדון החברים של לימונצ'לו בווטס אפ, בו אני שולחת ישר אליכם שלוש פעמים בשבוע המלצות קומפלט על שלושה טיולים באזורים שונים בארץ (צפון, דרום, מרכז)- בלי ברברת מיותרת, בלי לעשות מיליון צילומי מסך ולאבד מידע בדרך, כולל מסעדות שוות באזור של כל טיול, אטרקציות נוספות בסביבה ומקומות ששווה לישון בהם.

שילחו הודעת ווטס אפ לכאן ואשלח לכם קישור לתשלום ולהצטרפות.

פיס, פאן ולאב

דנה

                                                                    

השאר תגובה